בכשרות חוג חתם סופר
משלוח חינם מעל 250 ₪
קפה עולה
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 088683300

המוצר נוסף לסל הקניות:

המשך קניה באתרגש לקופה
  • קפה קוסטה ריקה | 1ק”ג
  • קפה קוסטה ריקה | 1ק”ג

קפה קוסטה ריקה | 1ק”ג

תאריך קלייה  25/03/24

100% ערביקה , חד זני 

דרגת קלייה : בינונית 

קפה מקבוצת זני הערביקה, בעל ארומה עדינה וייחודית. החמיצות  הקלה של הקוסטה ריקה מאפשרת לחוש בטעמי תפוח תאנה ושקד טרי.  אחרי הלגימה ישנה תחושה נעימה של שוקולד מריר המתגלגלת בחלל הפה לאורך זמן.

אזורי גידול

אזורי הגידול העיקריים בקוסטה ריקה הם: טראזו, טרס ריוס, הרדיה ואלג’ואלה, רוב מטעי הקפה מתפרסים על שטחים הרריים בעלי אדמה וולקנית המעשירה את פולי הקפה בטעמים חזקים  המשפיעים על על הארומה הטעם והחמיצות של הקפה. פולי הקפה במדינה זו מגיעים  מצמחים עדינים שצריכים תנאי אקלים ספציפיים על מנת לשגשג. האקלים הטרופי המגוון מאפשר לייצר מגוון רחב של טעמי קפה.

קוסטה ריקה הייתה המדינה הראשונה באזור לפיתוח תעשיית הקפה בנוסך לכך הממשלה מעודדת חקלאים לגדל קפה על מנת להגדיל את הייצור הלאומי של הקפה במדינה . בקוסטה ריקה לוקחים את נושא הקפה ברצינות רבה, הממשלה קבעה תנאים מסוימים לגידול קפה ושמה לפניה מטרה לגדל קפה ברמה גבוהה ואיכותית. לדוגמה, בקוסטה ריקה על פי חוק מותר לגדל אך ורק קפה מקבוצת זני הערביקה. תהליך עיבוד הקפה מיוחד, המגדלים  משלבים בתהליך טכנולוגייה חדשה עם דגש על קטיף ממושך שלפעמים אורך יותר מחודשיים, מתוך אמונה שלא צריך למהר בקטיף פולי הקפה ויש לקטוף רק פולי הקפה שכבר הבשילו.

מחיר: 138
כמות: