בכשרות חוג חתם סופר
משלוח חינם מעל 250 ₪
קפה עולה
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 088683300
מכונות קפה ואספרסו

מכונות קפה ואספרסו

תמונת כותרת


מכונות אספרסו זה מאסט בבית של כל משוגע אמיתי על קפה, שלא מוכנים להתפשר על פחות מחליטת אספרסו מושלמת. לרובנו היו בימי חיינו יותר ממכונה אחת וגם עכשיו יש לחלקינו בבית שתי מכונות + מערך שלם של סוגי מקינטה + מטחנות ומה לא. אבל לא חובה להתפרע ככה, לא צריך ללכת ישר על מכונת קפה מקצועית עם יכולת הקצפה, שליטה על טחינה ודחיסות הקפה. מספיק מכונת קפה ביתית אמינה, קטנה וקלה לתפעול, עם הפולים הכי טעימים בארץ (עצה שלנו – לכו על אחד הבלנדים שלנו). אנו בחנות הקפה של קפה עולה ממליצים ללכת על מכונת קפה אוטומטית ולא להסתבך עם אחת ידנית שמצריכה יותר עבודה, מייצרת יותר לכלוך ומוציאה תוצאה דומה.

  • יד שניה

    מכונה מקצועית ESPRESSO GALLERY
    מכונה מקצועית ESPRESSO GALLERY
    יד שניה
    5,000
    קנה עכשיו 

קשה לבחור מכונת אספרסו? זה מה שאנחנו מציעים:

מכונות קפה אספרסו


לעסקים בחנות הקפה שלנו אנחנו מציעים מכונת קפה למשרד שהיא סוס עבודה, משהו שיחזיק מעמד גם אחרי מאות כוסות קפה. כמו ה-Nivona 1030, למשל, שבאה עם מסך המגע ומאפשרת הכנת כל משקאות האספרסו עם חלב ובלי חלב בלחיצת כפתור אחת. ואם אתם כבר פה, דעו שיש לנו גם עסקאות מאוד משתלמות על פולים.

למקצוענים אנחנו מציעים את שתי דגמים של מכונת קפה מקצועית LELIT המיוצרים באיטליה:  LELIT-MARA - שיש לה את ראש החליטה הטוב בעולם וה-LELIT-ANNA, מכונה קטנה יותר שמפיקה אספרסו מעולה.

למי שמחפש פשטות - רק ללחוץ ולשכוח ולקבל אספרסו משובח, אנו מציעים את ה-NIVONA-520 שהנדסת האנוש שלה מאפשרת ממשק מצוין המאפשר שליטה מלאה על כמות הקפה הטחון וכמות המים בכל כוס וכוס, ולא להתעסק עם זה יותר אחרי כן.