בכשרות חוג חתם סופר
משלוח חינם מעל 250 ₪
קפה עולה
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 08-8683300
תקנון ומדיניות ביטולים

תקנון ומדיניות ביטולים

תמונת כותרת

אנחנו כאן בשבילכם

תקנון

תנאי שימוש ורכישה

תנאי שימוש ורכישה אלה מגדירים את זכויותיך וחובותיך בעת הזמנת מוצרים באתר קפה עולה . קרא אותם בקפידה, מפני שהם מהווים הסכם מחייב בינך לבין קפה עולה . התנאים מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והם מתייחסים גם לנשים. משמעותה של המילה “פעולה” בתקנון זה הינה – כל פעולה המתבצעת לשם קניית מוצר או שירות באתר. אם הינך קטין (מתחת לגיל 18) או מי שזקוק לקבל אישור מאת צד שלישי כל שהוא כדי לבצע פעולה משפטית, הנך מצהיר ומאשר כי קיבלת את הסכמת הוריך, אפוטרופסיך, או צד שלישי כאמור לעיל לביצוע פעולה באתר. לביצוע פעולה באתר רשאי כל משתמש שברשותו דואר אלקטרוני (e-mail) ברשת האינטרנט וכרטיס אשראי אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין, ותקף ביום ביצוע הפעולה. ביצוע פעולה באתר, לרבות מסירת פרטי כרטיס האשראי, בירורים ופעולות אחרות, ניתן לבצע גם באמצעות הטלפון. אספקת המוצרים ו/או השירותים תתבצע על פי הוראות תקנון זה להלן.

תהליך ההזמנה

ההזמנה ממומשת עם מעברך ל “קנייה מאובטחת” או “הזמנה ללא אשראי”. עליך להזין בטפסים המיועדים לכך את הפרטים הבאים: מספר זיהוי, שם פרטי ושם משפחה, טלפון, פקס, רחוב, מס’ הבית, ישוב, מיקוד , ת.ד. (אם קיים) וכתובת דואר אלקטרוני. אם זו הפעם הראשונה שאתה מזמין מוצרים מ – קפה עולה . תוכל לבחור סיסמה, ולהזין אותה במקום המיועד לכך באתר. בעתיד כשתבקש לקנות אצלנו מוצרים נוספים, תזוהה לפי כתובת הדואר האלקטרוני שלך והסיסמה שבחרת. אלה יחסכו ממך את הצורך במילוי חוזר של פרטיך האישיים. יהיה עליך רק לוודא כי פרטיך, כפי שהם מופיעים על גבי מסך המחשב, עדיין מעודכנים. במידה שאינם מעודכנים, אתה מתבקש לתקנם כדי שנוכל לספק את הזמנתך. תוכל לבחור לא להשאיר את פרטי כרטיס האשראי באתר ולבחור ע”י לחיצה בכפתור המיועד לכך “הזמנה ללא אשראי” להשלים את הרכישה ו/או ההזמנה. אנו מתחייבים לחזור אליך עוד באותו יום או תוך 24 שעות. לאחר שביצעת את ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך. נא רשום לפניך את מספר ההזמנה (או הדפס את דף אישור ההזמנה). לתשומת לבך: אישור זה אינו מחייב את האתר ו/או מי מטעמו לספק את המוצרים שהזמנת, והוא רק מעיד שפרטי הזמנתך נקלטו במערכת. רק לאחר ש סלון הוד תוודא כי כרטיס האשראי שלך תקף והמוצר מצוי במלאי, ישוגר אליך אישור סופי בדבר ביצוע ההזמנה. אישור זה, יחייב אותנו לספק לך את המוצרים שהזמנת.


הזמנה משובשת

כדי שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך. סיבות שונות עלולות לגרום לתקלות ולשיבושים בקליטת הזמנתך ועיבודה על ידי האתר. אם תקבל הודעה בדבר תוכן שגוי בפרטי הזמנתך או הודעה בדבר תקלה שארעה במערכת בעת קליטת הזמנתך או אם לא תקבל אישור על קליטת ההזמנה בתוך יומיים מביצועה – יש להניח כי חלה בה תקלה ולכן אנו ממליצים שתפנה אלינו או בטלפונים המצויינים בעמוד “צור קשר” תוך ציון מס’ ההזמנה. אם יחול שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר ו/או השירות, בתמונתם, תיאורם, מחירם או בכל פרט אחר, תהא הנהלת האתר רשאית לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה. אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל”ז – 1977 ו/או בכל דין.


אמצעי התשלום

באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין. את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך. במידה ואין אתה מעוניין לבצע פעולה זו באמצעות האינטרנט תוכל להשלים מסירת פרטים אלה באמצעות הטלפון. אנו נמתין לאישור חברת כרטיסי האשראי בגין הרכישה שבצעת באמצעות כרטיסך, ורק לאחר קבלת האישור נעבד את הזמנתך ונשלח אליך את המוצרים.

——————————————————————————–

פרטיות

הפרטים האישיים שנמסרים בעת ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע בעתיד, יישמרו במאגר המידע של האתר, וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שביצעת. למרות שעל פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים, לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם. אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטים שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי טיפול ומשלוח. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. קפה עולה לא תעביר את פרטיך האישיים לגורמים אחרים, אבל אתה מסכים בעצם הרשמתך ו/או רכישה באתר כי קפה עולהרשאית לשלוח אליך דואר אלקטרוני, לפנות אליך בכתב או בע”פ בכל מידע בדבר מבצעים, חידושים, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו”ב. אם אינך מעוניין שנפנה אליך כאמור לעיל, יהיה עליך לציין זאת במקום המיועד לכך בדואר אלקטרוני בפרסום הראשון שתקבל או לחלופין בטופס “צור קשר”.
——————————————————————————–

מועד אספקה

קפה עולה תספק את המוצרים שהזמנת בתוך ארבעה עד עשרה ימי עסקים ממועד הזמנתך. הנהלת האתר מקדישה משאבים ונוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לאתר ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. על כן, הינך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה, דרישה ו/או תביעה נגד קפה עולה ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור. (ימי עסקים נחשבים ימים א’-ה’, לא כולל ימי שישי, שבת ערבי חג וחג).

יחד עם זאת, אנו נעשה כמיטב יכולתנו להקדים את זמן האספקה (וברוב המקרים גם נצליח בכך). ניתן לקבל אישית את המוצרים בכתובת של קפה עולההנ”ל, ללא תוספת תשלום. אם ביקשת שהמוצרים ישוגרו אליך באמצעות שליח, הם יגיעו אליך בתוך ארבעה עד עשרה ימי עסקים. לתשומת לבך: המוצרים יסופקו לביתך באמצעות דואר ישראל או דואר שליחים או לכתובת שמסרת לנו במהלך תהליך הרכישה, אלא אם צוין אחרת. אם הזמנת לכתובת עסקית (חברה) נא ציין את שם החברה ליד שם המזמין.

אם בחרת לרכוש בטופס “הזמנה ללא אשראי” באתר , זמן האספקה יחושב רק מרגע סיום בירור הפרטים הרלבנטיים על ידי מרכז ההזמנות. במידה ולא השארת את פרטי כרטיס האשראי הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא ישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, שירות דואר ישראל, פעולות איבה ו/או כוח הטבע (רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו”ב).
——————————————————————————–

מחירים ותשלומים

כל המחירים שמופיעים באתר כוללים מע”מ אלא אם כן צוין אחרת במפורש. חיובך יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת, במחיר שמופיע בסמוך למוצרים שהזמנת, בתוספת הוצאות המשלוח ודמי הטיפול. האתר רשאי לשנות את מחירי המוצרים ואת דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שיתפרסם באתר בעת שתשלים את תהליך ההזמנה.
——————————————————————————–

ביטול רכישה והחזרת מוצרים

הינך רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת באתר בתוך 14 ימים מיום קבלתם. על המוצרים להגיע ל – קפה עולה כשהם ארוזים באריזתם המקורית ו/או נמצאים במצב זהה למצב בו קיבלת אותם. כדי להחזיר את המוצרים עליך לשלוח אותם, בדואר רגיל או ע”י שליח, בצירוף החשבונית שקיבלת והודעה בכתב על החזרתם, לכתובת של קפה עולה המצויינת בעמוד “צור קשר” באתר. לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי טיפול ומשלוח), ותחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% מהמחיר או ב – 100 ש”ח הקטן מביניהם. אם המוצר נבדק על ידי גורם מטעם האתר ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, יהא האתר רשאי להחליט על אי קבלת המוצר חזרה. במקרה בו המוצר אותו קיבלת לא היה תקין בעת קבלתו, אנא צלצל לאחד הטלפונים של סלון הוד המצוינים בעמוד “צור קשר” ואנו נדאג להחלפתו במוצר תקין.
——————————————————————————–

אחריות

האתר ו/או מי מטעמו אינם מייצרים את המוצרים, ואינם נושאים באחריות לטיב המוצרים. המוצרים באתר מוצגים בתום לב. אם רכשת מוצרים פגומים, זכותך להחליפם או להחזירם ולקבל את כספך בחזרה, כפי שפרטנו בתנאי שימוש אלה. האחריות למוצרים, לאספקתם, לאיכותם, ולטיבם , חלה על קפה עולה ובהתאם לתנאים המופיעים על תעודת האחריות שמצורפת אליהם. קפה עולה לקחה על עצמה את כל החובות המוטלות על “עוסק” על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981 והתקנות שהוצאו מכוחו.

בשום נסיבות לא תחול על האתר ו/או מי מטעמו אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשיים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאתי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי האתר ו/או המוצרים שנמכרו, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש במוצר, באספקתם או באי אספקתם של מוצרים או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות האתר, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת, אפילו אם נודע להנהלת האתר ו/או מי מטעמם על האפשרות של דמי נזיקין כאמור.

אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של האתר או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא הודע לנו ואנו ונבחן את פנייתך בקפידה. האתר ו/או מי מטעמו לא ישאו בכל אחריות לכל שימוש בלתי מורשה, שימוש לרעה, שימוש שלא כדין ו/או שימוש במרמה שייעשה על ידי צד שלישי בכרטיס האשראי בו עשית שימוש לשם ביצוע פעולה באתר. השירות באתר ניתן לשימוש כמו שהוא (“AS IS”). לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי האתר ו/או מי מטעמו בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיך ולדרישותיך.

באתר מתחייבים לעשות מאמצים למען שביעות רצונו של הלקוח ולאבטח את האתר ואת ורמת השירות בו אך אינם מתחייבים שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ו/או יהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי האתר, נזקים, קלקולים, תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל ספקי המשנה, ו/או מי מטעמם.
——————————————————————————–

דין ושיפוט

הדין החל על הזמנתך ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז ת”א בלבד.

תקנון מדיניות ביטולים החזרים ותיקונים

קפה עולה הוא עוסק מורשה 68626605 ועושה מאמץ גדול למלא את  שביעות רצונם המלאה של לקוחותינו

 

מדיניות ביטולים החזרים ותיקונים

לכן נעשה כל שביכולתנו על מנת שתהו מרוצים מרכישתכם. אם מסיבה כלשהיא אינכם מרוצים, ניתן להחזיר את המוצרים באריזתם המקורית, במצבם המקורי ובצירוף חשבונית מקור. ניתן לבחור בין החלפת המוצרים או קבלת כספכם חזרה על פי התנאים כדלקמן.

ניתן להחזיר או להחליף המוצר בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתו באריזתו המקורית ועם כל האביזרים והניירת המצורפת למוצר

. קודם להחזרת ושליחת המוצר חזרה אלינו, יש ליצור עימנו קשר ולקבל “מספר אישור החזרה” בדואר אלקטרוני. אל תשלח את המוצר ללא מספר אישור או לכתובת המצוינת על החבילה כמקום המחסן. אנו נספק לך את הכתובת אליה יש לשלוח את המוצר עם מספר אישור ההחזרה. כל המוצרים המוחזרים והנשלחים בשירות שליחים או בדואר חייבים להיות מכוסים בביטוח לכיסוי הסכום המלא של הרכישה וחייבים גם לכלול שירות רשום או אישור חתימה. בחבילתך כלול בבקשה את הנתונים הבאים: תאריך רכישה, מספר אישור החזרה, ותיאור הבעיה שבגללה הינך מחזיר את המוצר.

כל מוצר מוחזר חייב להיות ארוז באותם חומרי אריזה כפי שהתקבל במקור. שמור את האריזה המקורית גם לצורך משלוח בענייני אחריות ושירות עתידיים.

ניתן לבטל עסקת רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם. ביטול עסקה שבוצעה באמצעות האתר הינהבכפוף לתנאים המפורטים לעיל בקשר עם החזרת מוצרים ומותנה בכך שהמוצר הוחזר, חדש וללא פגם, שלא נעשה בוכל שימוש ומוחזר באריזתו המקורית.

לא ניתן להחזיר או לבטל: עסקאות מסוג טרייד-אין כלשהן, מוצרי מזון ללא יוצא מהכלל, מוצרים פסידים, חמרי ניקוי ו/או מוצרים שהותקנו התקנת קבע או ע”י מתקין מורשה ו/או שאריזתם נפגמה. החזרות שלא אושרו, לא יתקבלו במחסנינוויסורבו. החזרות שנעשו לאחר 14 יום או ללא אריזתן המקורית לא יתקבלו.

מוצרים משומשים או מחודשים או מתצוגה וכדומה שאנו מציעים מפעם לפעם באתר (פינת ההזדמנויות), נמכרים כפי שהם ולא ניתן יהיה לקבל עליהם החזר או להחזירם ללא יוצאים מן הכלל.

במקרה של החזרת מוצר או ביטול עסקה אשר נתקבל עליה מספר אישור, יזוכה כרטיס אשראי הלקוח בגין החזרת המוצר או העסקה שבוטלה, למעט ובקזוז חיוב הוצאות המשלוח (55 ש”ח +מע”מ לכיוון )ובנוסף דמי טיפול בסכום קבוע של 95 ש”ח או בגובה 5% מסכום הרכישה, לפי הגבוה מביניהם, אלא אם כן הוחזר לצורך החלפה באחר או החלפת מוצר פגום, דאז לא יחיובו דמי טיפול. (ראה מדיניות מוצרים פגומים בהמשך). חלקים חסרים או פגומים יחויבו על פי מחירון החברה.

במקרה של החזרות או ביטולים שלא אושרו, או אושרו אך המוצר נבדק על ידינו או גורם מטעם Zcafe ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש באריזתו החדשה והמקורית, לרבות פגם או חוסר בחלקי המוצר או אריזתו, יזוכה כרטיס אשראי הלקוח בגין החזרת המוצר או העסקה שבוטלה בסכום השווה לגובה ההזמנה המקורית בניקוי ערך הפגם או חוסר על פי שיקול דעתינו ובנוסף על חיוב הוצאות המשלוח וטיפול כמפורט לעיל.

מוצרים “פגומים” מהרגע הראשון

במקרה נדיר שהינך חושד שקיבלת מוצר חדש אבל פגום, אנא צור עימנו קשר מייד. אם אכן התברר כי קיים פגם במוצרשאך קיבלת, אנו נבקש רק שתחזיר לנו אותו על פי תנאי החזרה לעיל ונשלח לך במיידי מוצר חדש במקומו. מספר החזרה מאושר יונפק. אנו שומרים לנו את הזכות לשלוח לך החלפה על חשבוננו, לאחר שהחזרת את המוצר הפגום אלינו והערכנו את מצבו. באם אין לנו במלאי את המוצר החליפי לשלוח לך, אנו בשמחה נזכה אותך בכספך כולל עלויות משלוח.

לצערנו, עם כל המאמצים לספק ללקוחותינו את המוצרים האיכותיים ביתר, קורה שיש מצב של מוצר פגום מהרגע הראשון ולו גם בעקבות שינועו לבית הלקוח. הזכות להחזיר, לבטל או להחליף מוצר כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981 אך אנו, קפה עולה יעשה הכל על מנת לרצות את לקוחותינו.

——————————————————————————–

 

 

הצהרת נגישות

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסיה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע”י חברת מייקרוסופט.

אנחנו מאמינים ופועלים למען שיוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ו/או המסתייעים בטכנולוגיות עזר לשימוש במחשב.

תו אתר נגיש
תו “אתר נגיש” הינו יוזמה של עמותת “נגישות ישראל” ואיגוד האינטרנט הישראלי. התו מוצב באתרים אשר בוצעו בהם ההתאמות הדרושות כדי להפכם לנגישים לאנשים עם מוגבלות.

מטרת הצבת התו היא קידום המודעות הציבורית לנגישות לאינטרנט ויידוע ציבור הגולשים באתר אודות מידת נגישותו.

נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.

האתר תואם את המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ואת המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.

כמו כן, מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

תיקונים שבוצעו

באתר זה בוצעו התאמות נגישות קפדניות הכוללות בין היתר מימוש סמנטי ואינפורמטיבי עבור טכנולוגיות מסייעות, קביעת ניווט והפעלה עם מקלדת בלבד עפ”י המלצות ארגון התקינה ברשת הבינלאומי (W3C), התאמות צבעים וכן הוספת תוויות עזר והנחיות בטפסים לטובת כלל הגולשים.כמו כן, לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

חלק מהדברים שבוצעו באתר

הוספנו רכיב עזר נגישות המותאם למערכות wordpress, הרכיב מאפשר שליטה על גדלי פונטים, מעקף בלוקים, טקסטים מנחים לקורא מסך מסוג nvda ו jaws, ניווט מקלדת המקלה על גלישה באתר ללא שימוש עכבר, התאמות לתאימות ההאתר לגלישה עם קורא מסך מסוג nvda ו jaws, יצירת נוחות ל צפיה באתר בגווני שחור לבן/ ניגודיות צבעים, לחסום אנימציה וכל רכיב הזז באתר, להבליט קישורים.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים על שימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, המסמכים המצורפים (כגון PDF, Word, Excel)מערכת ניהול פנימית וקבצי וידאו מצויים עדיין בשלבי הנגשה ואנו פועלים להשלים זאת.

במידה ונדרש לכם מסמך המופיע באתר והוא אינו נגיש, אנא פנו אלינו עם קישור למקום ונדאג לכך בהקדם.

במידה ומצאתם רכיב או עמוד שלא נגיש באתר נשמח אם תפנו אלינו ואנחנו נדאג לתקן בהקדם.

יצירת קשר

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח אם תדווחו לנו ואנחנו נדאג לתקן בהקדם.

פרטים של רכז נגישות בארגון

שם: ניר אלינסון

מייל: nirellinson@gmail.com