קפה עולה הוא עוסק מורשה 68626605 ועושה מאמץ גדול למלא את  שביעות רצונם המלאה של לקוחותינו.

לכן נעשה כל שביכולתנו על מנת שתהו מרוצים מרכישתכם. אם מסיבה כלשהיא אינכם מרוצים, ניתן להחזיר את המוצרים באריזתם המקורית, במצבם המקורי ובצירוף חשבונית מקור. ניתן לבחור בין החלפת המוצרים או קבלת כספכם חזרה על פי התנאים כדלקמן.

 

ניתן להחזיר או להחליף המוצר בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתו באריזתו המקורית ועם כל האביזרים והניירת המצורפת למוצר. קודם להחזרת ושליחת המוצר חזרה אלינו, יש ליצור עימנו קשר ולקבל “מספר אישור החזרה” בדואר אלקטרוני. אל תשלח את המוצר ללא מספר אישור או לכתובת המצוינת על החבילה כמקום המחסן. אנו נספק לך את הכתובת אליה יש לשלוח את המוצר עם מספר אישור ההחזרה. כל המוצרים המוחזרים והנשלחים בשירות שליחים או בדואר חייבים להיות מכוסים בביטוח לכיסוי הסכום המלא של הרכישה וחייבים גם לכלול שירות רשום או אישור חתימה. בחבילתך כלול בבקשה את הנתונים הבאים: תאריך רכישה, מספר אישור החזרה, ותיאור הבעיה שבגללה הינך מחזיר את המוצר.
כל מוצר מוחזר חייב להיות ארוז באותם חומרי אריזה כפי שהתקבל במקור. שמור את האריזה המקורית גם לצורך משלוח בענייני אחריות ושירות עתידיים.

 

ניתן לבטל עסקת רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם. ביטול עסקה שבוצעה באמצעות האתר הינהבכפוף לתנאים המפורטים לעיל בקשר עם החזרת מוצרים ומותנה בכך שהמוצר הוחזר, חדש וללא פגם, שלא נעשה בוכל שימוש ומוחזר באריזתו המקורית.
לא ניתן להחזיר או לבטל: עסקאות מסוג טרייד-אין כלשהן, מוצרי מזון ללא יוצא מהכלל, מוצרים פסידים, חמרי ניקוי ו/או מוצרים שהותקנו התקנת קבע או ע”י מתקין מורשה ו/או שאריזתם נפגמה. החזרות שלא אושרו, לא יתקבלו במחסנינוויסורבו. החזרות שנעשו לאחר 14 יום או ללא אריזתן המקורית לא יתקבלו.

מוצרים משומשים או מחודשים או מתצוגהכדומה שאנו מציעים מפעם לפעם באתר (פינת ההזדמנויות), נמכרים כפי שהם ולא ניתן יהיה לקבל עליהם החזר או להחזירם ללא יוצאים מן הכלל.
במקרה של החזרת מוצר או ביטול עסקה אשר נתקבל עליה מספר אישור, יזוכה כרטיס אשראי הלקוח בגין החזרת המוצר או העסקה שבוטלה, למעט ובקזוז חיוב הוצאות המשלוח (55 ש”ח +מע”מ לכיוון )ובנוסף דמי טיפול בסכום קבוע של 95 ש”ח או בגובה 5% מסכום הרכישה, לפי הגבוה מביניהם, אלא אם כן הוחזר לצורך החלפה באחר או החלפת מוצר פגום, דאז לא יחיובו דמי טיפול. (ראה מדיניות מוצרים פגומים בהמשך). חלקים חסרים או פגומים יחויבו על פי מחירון החברה.

 

במקרה של החזרות או ביטולים שלא אושרו, או אושרו אך המוצר נבדק על ידינו או גורם מטעם Zcafe ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש באריזתו החדשה והמקורית, לרבות פגם או חוסר בחלקי המוצר או אריזתו, יזוכה כרטיס אשראי הלקוח בגין החזרת המוצר או העסקה שבוטלה בסכום השווה לגובה ההזמנה המקורית בניקוי ערך הפגם או חוסר על פי שיקול דעתינו ובנוסף על חיוב הוצאות המשלוח וטיפול כמפורט לעיל.
מוצרים “פגומים” מהרגע הראשון

במקרה נדיר שהינך חושד שקיבלת מוצר חדש אבל פגום, אנא צור עימנו קשר מייד. אם אכן התברר כי קיים פגם במוצרשאך קיבלת, אנו נבקש רק שתחזיר לנו אותו על פי תנאי החזרה לעיל ונשלח לך במיידי מוצר חדש במקומו. מספר החזרה מאושר יונפק. אנו שומרים לנו את הזכות לשלוח לך החלפה על חשבוננו, לאחר שהחזרת את המוצר הפגום אלינו והערכנו את מצבו. באם אין לנו במלאי את המוצר החליפי לשלוח לך, אנו בשמחה נזכה אותך בכספך כולל עלויות משלוח.
לצערנו, עם כל המאמצים לספק ללקוחותינו את המוצרים האיכותיים ביתר, קורה שיש מצב של מוצר פגום מהרגע הראשון ולו גם בעקבות שינועו לבית הלקוח. הזכות להחזיר, לבטל או להחליף מוצר כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981 אך אנו, קפה עולה יעשה הכל על מנת לרצות את לקוחותינו.